Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tájékoztatás a rendőrségi elektronikus ügyintézés korlátozott működéséről

A rendőrségi elektronikus ügyintézést támogató informatikai rendszer működésében időszakos fennakadások, lassulások tapasztalhatók.

Az ügyfelek részére változatlanul elérhető valamennyi elektronikus ügyintézési szolgáltatás mind a Rendőrség hivatalos internetes honlapján, mind az inNOVA Portálon keresztül.

Az elektronikus küldemények befogadásával kapcsolatos visszaigazolás kiküldése, az elektronikus küldemények Rendőrség általi feldolgozása, elektronikus küldemények kiküldése időszakosan néhány órás késéssel történhet meg.

 

Tisztelt Felhasználók!

A Hibrid kézbesítési és konverziós rendszerben Hivatali Kapuról történő küldeményletöltés rendszerkarbantartás miatt 2019.07.22 05:00 és 18:00 óra között szünetel.

A karbantartás a küldemények előállítási határidejét nem veszélyezteti, a Hivatali Kapura beérkezett küldemények a karbantartás után kerülnek letöltésre, ennek eredményeként a befogadási igazolások később kerülnek kiállításra.

A karbantartás az Igénybevevők részéről nem igényel semmilyen módosítást a beküldésben.

Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.

MORZSÁK

TARTALOM:Üdvözöljük a Kormányzati Ügyfélvonal honlapján!

Ügyfélkapu ikonKormányzati Ügyfélvonal

Súgó ikon

A Kormányzati Ügyfélvonal
telefonszáma:

Magyarországról: 1818
Külföldről: +36 (1) 550-1858

A Kormányzati Ügyfélvonal fax száma:
+36 (1) 550-1819

A Kormányzati Ügyfélvonal email címe:
1818@1818.hu

Hívja interneten a 1818-at!

A nap 24 órájában rendelkezésére állunk!

Cikk:

A Kormányzati Ügyfélvonal telefonos elérhetőségei:

  • Magyarországról: 1818
  • Külföldről: +36 (1) 550-1858
  • E-mail cím: 1818@1818.hu
  • Sms-száma: 1818
  • Fax: 36 (1) 550-1819

A Kormányzati Ügyfélvonal nyitva tartása: 0-24 óra

Az ügyfélvonal alaptevékenysége keretében nyújtott szolgáltatások:

a) információk a közigazgatási és elektronikus közszolgáltatást nyújtó szervek elérhetőségeiről, feladat- és hatásköreiről, illetékességi területeiről, az általuk kezelt ügytípusok intézésének folyamatairól;
b) tájékoztatás az egyes ügyekre vonatkozó jogszabályokról és azok tartalmáról;
c) egyedi ügyben, hivatali időben a segítséget igénylő hívásának átirányítása az illetékes szervhez;
d) előzetes időpontfoglalás az ügyfélfogadást biztosító, elektronikus közszolgáltatást nyújtó szerveknél;
e) állampolgári panaszok, bejelentések fogadása és az illetékes elektronikus közszolgáltatást nyújtó, illetve elektronikus közszolgáltatás nyújtására jogszabály által kötelezett szervhez történő továbbítása;
f) technikai segítségnyújtás az elektronikus ügyintézés kérdéseiben;
g) az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos technikai hibabejelentések fogadása, informatikai ügyfélszolgálat működtetése, továbbá a hibajelzések és informatikai kérdések továbbítása az illetékes csatlakozott szervezet technikai ügyeletéhez;
h) törvény felhatalmazása esetén a kérelem, adatszolgáltatás telefonon történő benyújtása, fogadása, hatáskörrel és illetékességgel rendelkező közigazgatási szervhez vagy közszolgáltatóhoz való továbbításához szükséges cselekmények elvégzése, és a kérelem vagy adatszolgáltatás továbbítása;
i) közreműködés egy konkrét ügy intézésére vonatkozó tájékozódás biztosításában;
j) tájékoztatás időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportjait érintő kérdésekben.

Az ügyfélvonal alapvető, a hatósági eljárás során hasznosítható ismeretekkel látja el az ügyfeleket, valamint megkönnyíti a megfelelő közigazgatási szerv megkeresését.

Ugrás vissza