Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás a 2019.09.15. 14:30-tól 2019.09.15. 20:00-ig terjedő időszakban tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Ezen időszak alatt a küldeménybefogadás művelete szünetel, de ez a hétfői (2019.09.16) napra vonatozó gyártást nem veszélyezteti, a beküldött küldemények még a 2019.09.15-i napon letöltésre és befogadásra kerülnek a HIBRID rendszerbe.

 

MORZSÁK

TARTALOM:Üdvözöljük a Kormányzati Ügyfélvonal honlapján!

Ügyfélkapu ikonKormányzati Ügyfélvonal

Súgó ikon

A Kormányzati Ügyfélvonal
telefonszáma:

Magyarországról: 1818
Külföldről: +36 (1) 550-1858

A Kormányzati Ügyfélvonal fax száma:
+36 (1) 550-1819

A Kormányzati Ügyfélvonal email címe:
1818@1818.hu

Hívja interneten a 1818-at!

A nap 24 órájában rendelkezésére állunk!

Cikk:

A Kormányzati Ügyfélvonal telefonos elérhetőségei:

  • Magyarországról: 1818
  • Külföldről: +36 (1) 550-1858
  • E-mail cím: 1818@1818.hu
  • Sms-száma: 1818
  • Fax: 36 (1) 550-1819

A Kormányzati Ügyfélvonal nyitva tartása: 0-24 óra

Az ügyfélvonal alaptevékenysége keretében nyújtott szolgáltatások:

a) információk a közigazgatási és elektronikus közszolgáltatást nyújtó szervek elérhetőségeiről, feladat- és hatásköreiről, illetékességi területeiről, az általuk kezelt ügytípusok intézésének folyamatairól;
b) tájékoztatás az egyes ügyekre vonatkozó jogszabályokról és azok tartalmáról;
c) egyedi ügyben, hivatali időben a segítséget igénylő hívásának átirányítása az illetékes szervhez;
d) előzetes időpontfoglalás az ügyfélfogadást biztosító, elektronikus közszolgáltatást nyújtó szerveknél;
e) állampolgári panaszok, bejelentések fogadása és az illetékes elektronikus közszolgáltatást nyújtó, illetve elektronikus közszolgáltatás nyújtására jogszabály által kötelezett szervhez történő továbbítása;
f) technikai segítségnyújtás az elektronikus ügyintézés kérdéseiben;
g) az elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos technikai hibabejelentések fogadása, informatikai ügyfélszolgálat működtetése, továbbá a hibajelzések és informatikai kérdések továbbítása az illetékes csatlakozott szervezet technikai ügyeletéhez;
h) törvény felhatalmazása esetén a kérelem, adatszolgáltatás telefonon történő benyújtása, fogadása, hatáskörrel és illetékességgel rendelkező közigazgatási szervhez vagy közszolgáltatóhoz való továbbításához szükséges cselekmények elvégzése, és a kérelem vagy adatszolgáltatás továbbítása;
i) közreműködés egy konkrét ügy intézésére vonatkozó tájékozódás biztosításában;
j) tájékoztatás időszakosan előforduló, az állampolgárok jelentős csoportjait érintő kérdésekben.

Az ügyfélvonal alapvető, a hatósági eljárás során hasznosítható ismeretekkel látja el az ügyfeleket, valamint megkönnyíti a megfelelő közigazgatási szerv megkeresését.

Ugrás vissza